30 juni

jag sitter redan uppe och käkar frukost.. kattjäveln väckte oss kvart i sex och ville gå ut. och jag kunde verkligen inte somna om, för peter spela det ingen roll för han skulle ju ändå upp. jag skulle med gå upp tidigt idag men inte så tidigt!

aaja, men idag ska jag göra något roligt iaf. JAG SKA SHOPPA! iiih, vad jag längtar efter allt nytt och fint.
men först ska jag ner till viken och ta in peter och deras post och vattna deras blommor och sen ska jag hämta emmah och helena oså åker vi in till norrköping där jag släpper av dom någonstans och jag åker och träffar ingela :D <3

får ni se allt sen ikväll vad jag har fått med mig hem :)
hoppas alla får en underbar dag,

fruktsallad & basketboll

efter jag peter och ela kommit hem från yxningen så åkte vi ner till birsa och köpte massa frukt för att göra en fruktsallad :D supergott med massa vaniljsås! sen fundera vi länge på vad vi skulle hitta på men så kom vi på att vi ville spela basket, så upp på vinden och leta efter min gamla basketboll men vi hitta den inte.. så åkte vi till sörping för vi trodde att det skulle finnas på shell men nej och så prova vi statiol också men då var dom slut där! så det blev ingen basketspelande.

men vi fördrev lite tid iaf ;)
mina bästa vänner <3

inte den mest smickrande bilden kanske men man tar vad man har :P

29 juni

puh, vad varmt det är! men härligt.
idag har jag & emmah varit ute på sandgärdet och solat & badat :) blåste lite mycket men annars var det helt underbart. och igår var jag & ela ute med hennes mamma, matte och tindra med deras båt en sväng och sen på kvällen blev det kvällsdopp med ela och peter. som ni ser blir det mycket badande! haha

midsommar vid engsviken

och snart ska jag ela peter och tindra åka ut till yxningen och ta ett kvällsdopp :P underbara sommar! <3
hoppas alla har det bra,

midsommarhelgen

vi har haft en sådan underbar helg så jag vet inte vad, den perfekta helgen på sjukt länge :) <3 supermysigt och trevligt, inget "supa skallen i småblitar" vilket var skönt.
fredag:
åkte först ut till ramsdahl, därifrån tog vi båt till emmah och alex i skeppgården

käka sill och potatis till lunch där

vi ger midsommarafton dubbeltumme ;)

fick gå och mata hästarna :P

sen tog vi båtarna ut till engsviken och bada oså :)
vi tjejer sitter och tar det lugnt medans grabbarna fixar med båtarna, hihi

vi blev bogserade :P

helt underbart vid engsviken

champagne och jordgubbar <3

sen blev det grill och drick på kvällen, pinsamt nog gick alla och la sig vid tolv typ :P haha alla var dyngtrötta

lördag:
på vägen hem så vi cirka 10- 15 örnar, döcoolt!

slappa sen hemma hos peter, så blev det att spela lite boll, grilla och spela kubb :D

piggelingrogg

så tog vi en krogrunda i viken :P haha
först till hamnkrogen

sen till melkes men blev inga bilder där, gick därifrån ganska fort också men så gick vi till davidsson och bowla oså :)

sen gick vi in i dimman ;)

söndag:
åkte till sandgärdet med jordgubbar och korsordstidning :P badade och tog det lugnt bara, superhärligt

som sagt, den perfekta helgen :D <3 underbart!
och nu ska jag kolla vad peter gör och så ska jag nog ta mig ett glas vin.. hihi

24 juni

har precis smällt i mig en gyrostallrik och tror jag ska dö så mätt jag är, haha.
annars idag har jag varit hos sofia och fikat :) jätte trevligt. sen var det bara iväg och jobba och jag lyckades faktiskt boka ett möte fast det är dagen innan midsommar och alla är upptagna.

och imorn är det midsommar, kommer nog bli jätte mysigt! kommer först åka ut till ramsdahl och ta peter och deras lilla båt ut till alexander och emmah och käka lite sill och potatis och sen troligen till en liten vik och grilla på kvällen.

imorn blir det nog inte mycket bloggande men jag hoppas alla får en bra midsommar :) <3

23 juni

vakna tjugo i tolv (?!) idag av att ela ringde och fråga om vi inte kunde åka till yxningen, så gick ner till mamma och hämta bilen och drog ut och stekte :D döhärligt! sen var det bara hem och fixa käk och sen ner och jobba.. segt som fan men lite pengar är det ju iaf.

imorn ska jag fika med christine & sofia :) och sen jobba igen, undrar bara om det kommer gå bra eftersom det är dagen innan midsommar och jag antar att folk är lite upptagna.. men men, det är bara att kämpa på.
jag & christine i florens, saknar som fan!

nu ska jag mysa ner med peter <3

herregud! herregud!

vet ni vad som hände mig idag?! JAG TOG KÖRKORT!! trodde ärligt talat att jag inte skulle klara det, jag tyckte dessutom att jag körde ganska dåligt på uppkörningen. men det gick iaf och fy fan vad glad jag är! så sjukt jävla skönt.

fiske

ja, igår var vi och fiska :P eller rättare sagt peter skepp och nattis fiska och jag var almänt uttråkad.. haha. så sprang runt och tog massa bilder:
skepp gör sig redo

peter med

peters "fiskelåda"

sen var jag som sagt lite uttråkad och sprang runt med kameran och tog naturbilder, här är några:

min snygga man ;) <3

det sluta med att det faktiskt var väldigt mysigt och lite roligt mot den tråkiga vardagen :P och som tur var fick dom ingen fisk! tycker så synd om dom..

21 juni

varit i norrköping hela dagen, övningskört med mamma och haft körlektion. fy fan, imorn har jag uppkörningen!! kan inte fatta det själv.. men aa, vi får väl se hur det går och förhoppningsvis går det bra :) ni får önska mig lycka till!

snart kommer det upp bilder från igår när jag peter nattis och skepp var ute och fiska.. haha, spännande!
hej sålänge,

19 juni

träffade christine vid elva idag så kolla vi först på när alla motorcyklar åkte genom viken, yxningen runt, och jag var så glad över att jag hade kameran med mig men såklart var det inget batteri i den! så typiskt. när alla åkte hade åkt förbi cykla vi vidare till rosenseriens lokal där vi fick ansiktsbehandling och massage :D underbart! så där har jag lite produkter som jag önskar mig i födelsedagspresent, vill gärna ha ett presentkort där ;)

nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, jag är sjukt trött.. känns konstigt att lägga sig såhär tidigt på en lördagkväll men är man trött så är man.

ska in till norrköping imorn och träffa sofia, vi ska planera lite inför midsommar :)