24 juni

har precis smällt i mig en gyrostallrik och tror jag ska dö så mätt jag är, haha.
annars idag har jag varit hos sofia och fikat :) jätte trevligt. sen var det bara iväg och jobba och jag lyckades faktiskt boka ett möte fast det är dagen innan midsommar och alla är upptagna.

och imorn är det midsommar, kommer nog bli jätte mysigt! kommer först åka ut till ramsdahl och ta peter och deras lilla båt ut till alexander och emmah och käka lite sill och potatis och sen troligen till en liten vik och grilla på kvällen.

imorn blir det nog inte mycket bloggande men jag hoppas alla får en bra midsommar :) <3
Postat av: Mia

Glad midsommar på er oxå! Hälsa mamma o pappa

2010-06-26 - 17:31:35
WEBSITE: http://stickmanicken.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback