30 juni

jag sitter redan uppe och käkar frukost.. kattjäveln väckte oss kvart i sex och ville gå ut. och jag kunde verkligen inte somna om, för peter spela det ingen roll för han skulle ju ändå upp. jag skulle med gå upp tidigt idag men inte så tidigt!

aaja, men idag ska jag göra något roligt iaf. JAG SKA SHOPPA! iiih, vad jag längtar efter allt nytt och fint.
men först ska jag ner till viken och ta in peter och deras post och vattna deras blommor och sen ska jag hämta emmah och helena oså åker vi in till norrköping där jag släpper av dom någonstans och jag åker och träffar ingela :D <3


får ni se allt sen ikväll vad jag har fått med mig hem :)
hoppas alla får en underbar dag,

Postat av: Mia

Ha en underbar dag!

2010-06-30 - 09:39:16
WEBSITE: http://stickmanicken.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback