23 juni

vakna tjugo i tolv (?!) idag av att ela ringde och fråga om vi inte kunde åka till yxningen, så gick ner till mamma och hämta bilen och drog ut och stekte :D döhärligt! sen var det bara hem och fixa käk och sen ner och jobba.. segt som fan men lite pengar är det ju iaf.

imorn ska jag fika med christine & sofia :) och sen jobba igen, undrar bara om det kommer gå bra eftersom det är dagen innan midsommar och jag antar att folk är lite upptagna.. men men, det är bara att kämpa på.
jag & christine i florens, saknar som fan!  


nu ska jag mysa ner med peter <3
godnatt,
Postat av: Christine

Hmm, tror du är 1 månad före i rubriken, önsketänkande kanske????

Jag vill oxå tillbaka till Florens, saknar massor.

Kram

2010-06-24 - 21:58:19

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback