Veckans snyggaste v. 20

Veckans snyggaste består av:
1. Jag glömmer ofta att kika in på Ellos men faktum är att de ofta får in en himla massa snygga saker och idag, när jag äntligen var inne en sväng, fastnade jag för det här kuddfodralet. Känns himla somrigt och tror det skulle göra sig fint ute på våran balkong. Kan tipsa också tipsa om att det fanns flera fina! Detta hittar du här för 49 kr.
2. Gina fick i veckan in ett gäng collagetröjor och jag fastnade speciellt för denna. Det är ju så enkelt men så snyggt! Att bära enkelt till jeans och sneakers eller att dra över en klänning eller kjol för att klä ner. Du hittar den här för 199 kr.
3. Dessa sandaler är smått fantastiska måste jag säga! Kan tänka mig att dom skulle göra sig fina till det mesta som jeans eller en vit kjol med en enkel topp till. Du hittar dom här för ca 300 kr
4. Rebecca Stella släppte i veckan en ny kollektion för Nelly men jag fastnade inte för så mycket faktiskt, förutom detta set. Tycker det är urgulligt! Här hittar du linnet för 399 kr och här hittar du shortsen för 299 kr.
Postat av: anna

himla fint!

2014-05-18 - 21:32:22
WEBSITE: http://byannam.se
Postat av: FELICIAMASALLA.SE

Åh det där vill jag glida runt i!

2014-05-20 - 09:27:32
WEBSITE: http://feliciamasalla.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback