Mamalicious

 
Nej, jag är inte gravid ;) Men jag har flera vänner som är och bästis Emmah har efterfrågat tips på outfits och kläder som skulle kunna passa med magen och efter en hel del research (kan ju inte påstå att jag har någon erfarenhet av det direkt, hehe!) har jag här lyckats göra ett inlägg. Det som är så himla bra är att det finns en hel del snygga brallor med dragsko nu för tiden och det gäller ju även shorts, som jag gärna burit själv :) Sen är ju rymliga toppar alltid bra, klänningar och kjolar som går att bära över eller under magen och sen har ni härlig inspiration från andra bloggare som jag tycker ser fantastiska ut. Så får jag hoppas att alla ni med växande magar (kan faktiskt erkänna att jag är lite avundssjuk!) har fått lite ny inspiration och som vanligt hittar ni direktlänkar under bilderna. Puss på er! 
 
Information och inspirationsbilder från beatas.se, colorelle.se, sofissnapshots.com, fridafahrman.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback