Veckans snyggaste v. 11

Veckans snyggaste består av:
1. Hittade den här grymma t-shirten på H&Ms herravdelning, måste verkligen bli bättre på att kolla där! Man kan ju hitta riktiga godingar även till en själv. Denna vill jag bära i sommar till ett par slitna jeansshorts och boots. Du hittar den här för 99 kr.
2. Ananastrenden verkar inte vilja lugna ner sig och det tycker jag bara är bra för jag tycker det är himla gulligt och fint! Den här fina ljuslyktan fann jag bland Lagerhaus nyheter. Du hittar den här för 99 kr.
3. Jag gillar alltid Monki´s underkläder så detta set är inget undantag och jag tycker det är härligt med lite färg nu till våren. Du hittar toppen här för 120 kr och trosorna här för 60 kr.
 
Som ni säkert förstår har jag varit upptagen med att pussa på min älskling hela helgen så det har blivit tomt här men imorgon är jag tillbaka igen, hoppas ni alla har haft en fin helg! 
Postat av: Emelie Bergström

skulle kanske vara enklast om vi snackade på Facebook eller kik? (Om du har kik)
För då kan jag skicka bilder på hur jag tänkt osv :-)
KRAM

Svar: Det kan vi göra! Har inte kik men vi kan snacka på facebook :)
elin jonsson

2014-03-16 - 21:04:08
WEBSITE: http://emelieebergstrom.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback