Sno stilen av... Alessandra Ambrosio

Topp Topshop, Hängselyxor H&M, Solglasögon Gina Tricot, Väska Zalando, Skor H&M
 
Jag vet egentligen inte riktigt vad jag tycker om hängselbyxor... Tycker nog det är snyggare med shortsvarianten i så fall men Alessandra Ambrosio, som vi snor stilen av den här veckan, lyckas ju bära upp det i alla fall. Ingen chock där dock! Som vanligt hittar du direktlänkar under bilden. Nu ska jag sticka till skolan för möte med en av mina grupper och en föreläsning, hörs sen igen! 
Postat av: Natalie

Riktigt snyggt! ;)

2014-03-03 - 10:26:42
WEBSITE: http://nataliealexandra.blogg.se
Postat av: Anonym

LITE VÄL LIKT SHOPPINGANDFASHION KANSKE? DÅLIGT!!!

Svar: Jo, jag såg det! Men jag & Therese har redan pratat om det där att vi gör väldigt lika inlägg ibland och ibland är det ju tvärtom också :)
elin jonsson

2014-03-04 - 11:09:26

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback