Veckans snyggaste v. 26

Tänkte jag skulle försöka komma igång med mina vanliga inlägg så här kör vi ett Veckans snygaste som består av:
1. I skoväg är jag just nu riktigt sugen på något vitt och klumpigt och tycker dessa nyheter hos Nelly ser ut som ett par riktigt bra kandidater. Vill bära dom tillsammans med ett par favoritjeans och en enkel tisha. Du hittar dom här för 349 kr
2. Kikade in hos Mango och fastnade i stort sätt för allt i deras nya kollektion men denna tröja fastnade nog lite extra, så snygg! Du hittar den här för 299 kr
3. Dessa brallor har jag redan bloggat om en gång men nu finns dom i butik och även här hemma hos mig faktiskt, är dock osäker på storleken jag har här hemma men vi får se, tycker dom är otroligt snygga iaf! Du hittar dom här för ynka 249 kr
Postat av: Felicia Karlström

OH tröjan var ju dösnygg!

2014-06-29 - 16:04:47
WEBSITE: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback