For life

Jag, som många andra har förlorat någon i cancer, för mig var det min lillasyster som dog endast nio år gammal... Men orkar inte riktigt gå in på det här, det är lite väl privat för min del men när en av deltagarna till projektet For life hörde av sig till mig och fråga om jag ville bidra med ett inlägg sa jag självklart ja. Deras grundidé är att sälja enka, smarta och användbara produkter till förmån för cancerforskning. Försäljningen sker via e-handel samt vid större evenemang och hela överskottet går till deras insamling för cancerforskning. Här hittar du deras butik. Lite kan alltid göra något!  
Postat av: Johanna

Fint :)

2014-08-28 - 17:29:41
WEBSITE: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Så tragiskt :( förstår också att du inte vill gå in mer.. Den där sjukdomen.. Förstör så många liv

Svar: Verkligen! Det är länge sen nu, tolv år vilket känns helt otroligt, men det känns jobbigt att gå in på det så här offentligt i alla fall...
elin jonsson

2014-08-28 - 17:48:09
WEBSITE: http://ninnzan.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback