Veckans snyggaste v. 43

Veckans snyggaste består av:
1. Denna klänning ser ju helt fantastisk ut tycker jag! Älskar alla de smala banden, riktigt fin detalj. Perfekt som partyklänning eller bara dra över en stickad tröja tillsammans med ett par boots och bära den till vardags. Du hittar den här för 299 kr.
2. Jag behöver verkligen en ny plånbok, den som jag har just nu är pinsamt sliten och den här tror jag kan bli ett otroligt bra alternativ. Har inte kollat på den i butik än men ska se om jag hinner med det i veckan. Du hittar den här för 129 kr.
3. Dessa omlottkjolar finns lite överallt nu men den här fastna jag lite extra för, tycker den ser riktigt fin ut och finns i flera olika färger men jag tycker att just den här lite mörkare grå var finast. Du hittar den här för 129 kr
Postat av: Paulina Holmberg

kanonhäftig klänning :D

2013-10-28 - 09:32:58
WEBSITE: http://paulinaholmberg.blogg.se/
Postat av: Pouline Gernes

älskar klänningen! love x

2013-10-28 - 22:30:28
WEBSITE: http://poulines.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback