One year ago

November 2012
 
Hej på er! Har äntligen blivit klar med flytten (och vilat en dag med, blev helt slut av den intensiva flytten!) men jag har fortfarande inget internet hemma så nu sitter jag i skolan och bloggar. Ska plugga en del men jag tänkte också fixa lite roliga inlägg hit så det blir inte helt tomt här även om det nog kommer bli ganska glest framöver tills jag fått igång internet i lägenheten. Men nu vi hörs snart igen, puss!
Postat av: Klara

Det kan vara kul att hitta bilder i arkivet ibland, eller hur?

2013-11-02 - 13:53:03
WEBSITE: http://klarajt.blogg.se/
Postat av: matilda

Är du inte tillsammans med din pojkvän längre?...

Svar: Jo, vi är fortfarande tillsammans men han har fått jobb hemma i Valdemarsvik så därför har vi valt att bli särbos tills jag har pluggat klart här uppe i Borlänge :) Så vi har gjort oss av med vår gemensamma lägenhet och jag har flyttat till mindre eftersom jag nu blir själv här och han har skaffat en ny lägenhet hemma. Sen får vi se vad som händer när jag har pluggat klart, vart jag får jobb osådär, men vi satsar i alla fall på bli sambos igen då :)
elin jonsson

2013-11-02 - 16:25:05
Postat av: Johan

Snygg Outfit.

2013-11-05 - 05:58:08
WEBSITE: http://nattstad.se/soulful

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback