Kånken

Hej på er! Vet inte att blir tomt här men jag hoppas ni gillar de inlägg som kommer upp här iaf :) Tänkte i vilket fall visa min nya väska som jag klickade hem i ett samarbete med "God kvalitet på Carriealong". Jag behövde verkligen en ny ryggsäck till skolan och man är ingen riktig student utan en kånken, eller hur? ;) Nejdå, men de är ju verkligen tidlösa och verkar kunna hålla i en evighet. Läste några kommentarer om dessa väskor på något litet forum och där var det folk som hade haft sina i trettio år! Annars är Carriealong en online väskbutik som har ett stort sortiment av väskor i alla olika former och utföranden. De har väskor från olika märken och de har även några egna kvalitetsmärken men till lite mer rimliga priser. Jag tycker det är en helt ok sida när man är ute efter något klassiskt som ska ha en lång hållbarhet och jag är väldigt glad över att jag valde en Fjällräven Kånken. Annars är jag ju, som ni vet, en mer slitosläng tjej som gärna köper hos kedjorna men jag förstår att ibland kan det verkligen vara till fördel att köpa en riktig väska. Du hittar min väska här, som är i färgen Ox red, för 599 kr.  
Postat av: Celine

Vill också ha en fjällräven väska haha!

2013-11-27 - 15:46:43
WEBSITE: http://celinelf.blogg.se
Postat av: Hemma Hos Felicia

åh så fin! :)

2013-11-27 - 16:05:53
WEBSITE: http://feliciahblogg.webblogg.se/
Postat av: Gina

åh gud har velat haft en såndär hur länge som helst! Skitsnygg verkligen!

2013-11-28 - 10:33:39
WEBSITE: http://ginalindqvist.devote.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback