Helgen

Bild från min insta (@ejjson) och Elas (@michaelaanderssonn)
 
Hej! Det blev visst en paus härifrån men jag har varit hemma över helgen för att bland annat träffa min älskling som jag inte hade träffat på tre veckor! Vi myste i hans nya lägenhet där vi hade picknick, hehe! Inte så mycket möbler där än men det gjorde det bara mysigare faktiskt. Nu är jag tillbaka i Borlänge saknar jag honom bara ännu mer än vad jag gjorde innan, en helg är alldeles för kort! Det har ju inte känns så mycket tidigare under hösten att vi har blivit särbos eftersom jag har åkt hem varje helg men nu känns det verkligen, längtar såå tills i jul då det blir lite längre ledighet! Längtar ännu mer tills vi flyttar ihop igen, det är något speciellt med att vakna tillsammans alltså. Men sen har jag också träffat bästisarna i helgen, vi hade mysmiddag ute på Peters föräldrars lantstället med våra pojkvänner och som ni ser på ena bilden grillade vi :) Blev det även en del vin och spel, hur härligt som helst! Nej, men nu måste jag sluta babbla. Hoppas ni alla har haft en fin helg, hörs snart! 
Postat av: I S A B E L L A

Sv: Aha okej! För jag hade tänkt läsa detaljhandelsprogrammet, vet du något om den eller om du vet någon som går där och vad den personen tycker? Kram :)

2013-11-17 - 22:04:04
WEBSITE: http://isabellak.blogg.se
Postat av: I S A B E L L A

Sv: Jasså, varför då? :D

2013-11-17 - 22:20:43
WEBSITE: http://isabellak.blogg.se
Postat av: I S A B E L L A

Sv: åh vad skönt att höra! Men är skolan bra och var det svårt att få bostad? Kram :)

2013-11-17 - 23:00:22
WEBSITE: http://isabellak.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback