Veckans snyggaste v. 19

Veckans snyggaste består av:
1. Gillar verkligen den här jackan som Bikbok fått in. Gillar allt med den; formen, färgen och att den är i skinnimitation! Och går helt klart att matcha till det mesta och känner på mig att den kommer fortsätta vara minst lika snygg i höst. Du hittar den här för 299 kr
2. De här sandalerna fastnade jag verkligen för, älskar kombinationen av alla färgerna. Skulle bli perfekta till sommaren! Du hittar dom här för 350 kr.
3. Den här toppen ser ju helt underbar ut tycker jag! Älskar att det är två lager och spagetti-band, så himla fint. Vill bära den till ett par tighta jeans och klackar. Du hittar den här för 249 kr.  
 
Så blev det lite tomt här igen men så går det när man är hemma och umgås med vänner istället :) Igår satt vi här och drack lite, spelade kort och gick sen för att bowla. Helt okej kväll alltså! Idag har jag varit ute hos Jossi och fotat henne, tänkte att jag ska lägga upp några bilder här sen när jag hunnit fixa dom lite men det kommer nog inte bli förns om ett par dagar. Nu ska jag fortsätta slappa i soffan, puss!
Postat av: Y A S M I N E

Linnet var urgulligt! Jag har jus beställt en klänning som utan tvekan hamnar på min veckans snyggaste-lista

2013-05-13 - 08:51:19
WEBSITE: http://medy.blogg.se
Postat av: Dana

fin blogg!

2013-05-13 - 20:16:09
WEBSITE: http://danaaa.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback