Beyonce ♥ H&M

Det har ryktas ett tag men nu står det klart, ingen mindre än Beyoncé kommer bli ansiktet utåt för H&Ms sommarkampanj. Du kommer att kunna se denna skönsjungade lady i både reklamer och i print, under parollen "Beyoncé as Mrs. Carter in H&M". Kläderna hon bär kommer ut i butik och online i maj. Kampanjen och kollektionen utgår från att kvinnor kan vara både starka, sårbara, sensuella, moderliga, roliga och flirtiga. Spännande eller vad säger ni? :) Bild och info via Damernas Värld.
 
Oj, vad jag har hunnit med mycket idag! Jag både bloggat och instagramat ovanligt mycket för att vara mig (dessutom har jag massa inlägg på lager som ska fixas), köpt böcker till kommande kurs av en tjej i skolan och skrivit ut lite papper, cyklat till Karin för att låna hennes surfplatta, handlat inför helgen, eftermiddagsfikat med min älskling, fotat uppgift, tillbaka till skolan för att redigera och lämna in, lagat mat och ätit den... Nu fattas det bara att jag ska hinna med ett träningspass också (som jag faktiskt känner mig redo för efter 1 ½ veckas uppehåll pga. förkylning) men det får jag hoppa över för här ska det pluggas inför tenta hela kvällen. Kan man göra annat än att älska dessa produktiva dagar? :D Det händer bara lite för sällan!

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback