Inte än...

Vill bara titta in och säga att jag självklart har fått problem med min beställda dator, den har fortfarande inte levererats trots att det stod 1-3 arbetsdagar och det har nu gått över två veckor... Men jag har tagit kontakt med cdon.com som jag beställde den ifrån och hoppas att den snart dyker upp. Ha tålamod (det är även riktat till mig, saknar att blogga och göra en massa roliga inlägg!), jag kommer tillbaka! Hoppas alla har en fin sommar annars, puss!
Postat av: Riktard

Vad är det för dator?

Svar: En Acer, du hittar den här:http://cdon.se/hemelektronik/15inch_ultrabook_acer_aspire_m3-581t-33216g12makk_(nx.ry8ed.029)_intel_core_i3_3217u_6gb_128gb_ssd_w-21301845 :)
elin jonsson

2013-07-19 - 02:12:42
Postat av: Felicia Karlström

Brukar oxå krångla för mig när jag beställer :/ Inte skoj att vänta i 2 veckor när dom säger att det ska levereras 1-3 dagar. Suck!

Svar: Ja, det var verkligen tråkigt! Men nu är problemet löst och den borde dyka upp när som helst :D
elin jonsson

2013-07-20 - 18:39:45
WEBSITE: http://storasysteralskarmode.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback