Veckans snyggaste v. 3

Veckans snyggaste består av detta:
1. I veckan fick Gina Tricot in denna Balenciaga look-a-like till väska och jag älskar den! Tycker den är grymt snygg och en perfekt vardagsväska. Du hittar den här 299 kr
2. Jag förstår inte hur det här bälten fungerar riktigt men jag tycker det ser grymt snyggt ut i alla fall. Skulle själv behöva något nytt bälte, har ju försökt få tag i ett från Lindex men det finns bara stora storlekar kvar varje gång jag hittar det. Kanske skulle slå till på det här... Hur som helst, du hittar det här för 199 kr
3. Har sagt det förut men jag säger det igen, det här linnet är grymt! Älskar det. Skulle bli så snyggt i sommar till ett par jeansshorts och ett par vita converse, mums! Du hittar det här för 199 kr
Postat av: Widners

Super snyggt kollage!

2013-01-21 - 10:05:23
WEBSITE: http://widnersmode.bloppfashion.se
Postat av: Linda

Nice, skärpet och basket linnet I love

blogg.inspo.nu

2013-01-22 - 04:04:23
WEBSITE: http://blogg.inspo.nu

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback