Rocking chair

Har sedan en tid tillbaka varit ute efter en gungstol att ha i vardagsrummet här hemma. Vi har ett ganska stort vardagsrum så det behöver fyllas ut med något mer än bara en soffa och tv om man säger så. Tänkte att en gungstol och en fotölj skulle vara fint att ha vid sidan av. Så när jag hitta den här på Röda Korset när jag var hemma i Viken kunde jag inte låta bli att slå till, den var redan vit och lagom stor. Igår hittade jag dessutom ett fint tyg att klä om den med, hittade det på Åhlens, så det pysslade jag med igårkväll. Nu fattas det bara en fotölj, ett sidobord, bokhylla och vitrinskåp så är vårat vardagsrum komplett... Hehe! En bit kvar kanske men det är bara kul tycker jag :) 
Postat av: Anonym

Snyggt:D

2013-01-09 - 17:08:33
Postat av: Neha

Snyggt:D

2013-01-09 - 17:08:44
WEBSITE: http://Nehaexponerar.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback