Valentines Day ♥

 
1. Klänning Nelly, 2. Flugset Nelly, 3. Underklädsset Nelly, 4. Kärlekspiller Lagerhaus, 5. Doftpåse Lagerhaus, 6. Armaband Gina Tricot7. Långklänning Nelly, 8. Klänning Nelly, 9. Örhängen Gina Tricot, 10. Läppbalsam Nelly, 11. Nagellack Nelly, 12. Topp Topshop, 13. Kavaj H&M, 14. Byxor H&M, 15. Topp H&M, 16. Nattlinne H&M, 17. Herrparfym Nelly, 18. Skor Topshop, 19. Skor Asos, 20. Armband Bikbok, 21. Underklädesset H&M
 
På torsdag är det ju Alla hjärtans dag och därför tänkte jag att jag slänger ihop ett inspirerande kollage :) Det är lite blandat från presenttips till outfittips. Du hittar som vanligt direktlänkar under bilden. Själv kommer jag sitta på ett tåg hela dagen för jag ska nämligen upp till Åre över helgen då. Ska ha konferens med mitt sommarjobb och det ska bli så roligt! Åka skidor och planera sommaren. Får se om jag & Peter kanske hittar på något mys på onsdagen istället ♥
Postat av: Benita Fransén

Nyttigt och kalorisnålt recept på tonfiskfiffar finns nu uppe på bloggen, super under dieten!

2013-02-10 - 23:23:17
WEBSITE: http://benitas.se
Postat av: Erika Cao

Så mycket fint!! Älskar den röda klänningen från Nelly

2013-02-13 - 09:52:51
WEBSITE: http://erikacao.blogspot.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback