Tre på höjden

Före:


Efter:


I höstas så hittade jag Sofias inredning och ett inlägg om att göra sin egen 3-burk, jag blev helt till mig och ville göra exakt samma sak. Så när jag hittade tre burkar på en second hand-runda slog jag till direkt och så åkte jag till Biltema och köpte sprayfärg, så har det stått i garderoben tills för ett tag sen när jag äntligen fick tid att pyssla med det. Tyckte Sofias färger var så otroligt fina så gjorde likadant. Dock så blev det inte så bra med färgen som ni kanske ser på vissa ställen... Hade ingen som helst erfarenhet av sprayfärg och sysslade med allt på balkongen så jag vågade inte riktigt hålla avstånd eftersom färgen skulle yra omkring och då kom det för mycket färg så det rann och blev ojämt. Funderar på att göra om det i sommar när man kan vara ute och slippa oroa sig över färgen. Men ville ändå visa er eftersom jag tycker det är ett sånt bra tips. Hade inte tålamodet att vänta tills limmet hade torkat så kunde inte plocka isär för att visa hur dom sitter ihop men ja, ni förstår säkert att den enas lock sitter fast in den andres botten :) Annars hittar ni Sofias inlägg här
Postat av: Sofia - Sofias inredning

Åh vad roligt att du fastnade för min idé och dina burkar blev ju jättefina! :)

Svar: Tycker du det? Blev väl hyfsat för att vara första gången men de blev ju inte alls lika fina som dina! :)
elin jonsson

2013-02-03 - 21:36:30
WEBSITE: http://sofiasinredning.blogg.se
Postat av: Cornelia

Hej, hoppas allt är fint med dig.
Jag ville dela med mig av mina auktioner jag har på 3 olika trendiga plagg på Tradera: http://www.tradera.com/shorts-forever21-trend-chic-jeans-ombloggade-byxor-mode-auktion_341737_174578111


De är köpa i bland annat Californien och är otroligt snygga. Kolla in dem och försök vinna innan slutdatum.

Kram på dig tjejen!

Cornelia

2013-02-04 - 04:47:36
WEBSITE: http://cornelianilssons.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback