Volumetry

Hej på er! Jag vet att uppdateringen här blir lite hipp som happ men jag försöker bli klar med så mycket som möjligt i skolan just nu så jag kan vara helt ledig i jul men nu tog jag mig lite tid för att kika in här och bland annat visa mitt nya schampo. Det är nämligen så att på senaste tiden tycker jag mitt hår har blivit så platt och inte alls i samma volym som det var förut så i samband med ett samarbete med Ezzence.com klickade jag hem detta volymschampo. Jag vet inte riktigt om jag tror på det men tänkte att det är värt ett försök i vilket fall :) Vill ni att jag ska återkomma om hur det funkar? Och har ni några andra tips för mer volym i håret? Annars är Ezzence en webshop där du kan köpa exklusiva skönhetsprodukter med fokus på ekologi och naturlig makeup men de har också klassiska varumärken och bland annat mitt favoritmärke Clinique. Nästa gång jag behöver fylla på med de produkter jag använder måste jag komma ihåg den här sidan för det är nämligen mycket billigare än i butik, det kan skilja sig upp till 100 kr och det kanske kan kännas lite men många bäckar små som man kan säga. Här hittar ni schampot som jag klickade hem denna gång

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback