Veckans snyggaste v. 48

Hallå, hejsan allihopa! Här kommer Veckans snyggaste:
1. Älskar dessa skor som jag hittade bland Mango's nyheter, så stilrena och enkla. Perfekta för ett par finare vardagsskor och enklare kalasskor. Du hittar dem här för 899 kr.
2. Jag har kommit på att min garderob är rätt tråkig och jag skulle verkligen behöva lite färg och mönster, och detta mönster/färgskala har jag verkligen fastnat för. Har bland annat klickat hem en annan tröja i ett liknande mönster, som ni ska få se så fort den kommer fram, som jag hoppas ska kunna liva upp lite. Den här godingen hittar du här för 199 kr.
3. Egentligen är det här kanske inte snyggaste jag har sett men det ser ut att kunna vara det mysigaste! Dock så har den otroligt snygg detalj med en djup rygg som inte syns på bilden här och med ett par klackar skulle den nog kunna bli något även om jag nog helst skulle mysa runt i den hemma. Du hittar den här för 499 kr
Postat av: F E L I C I A

Så inspirerande blogg du har! :)

2013-12-01 - 15:29:07
WEBSITE: http://fames.se/feliciaericsson/
Postat av: Ebba Brobeck

så fin blogg

2013-12-01 - 21:38:01
WEBSITE: http://ebbabrobeck.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback