Sno stilen av... Alexa Chung

Skjorta Bikbok, T-shirt Gina Tricot, Shorts Bikbok, Skor Nelly, Läppstift Gina Tricot, Väska Have2Have
 
Nu får ni ursäkta igen att det blev tomt här igår men jag tog sovmorgon och sen åkte jag till mamma för lunch och fika och efter det direkt till jobbet. Nu ska jag förstås sticka iväg till jobbet igen men här kommer iaf ett inlägg :) Igår inspirerades jag nämligen av denna snygga outfit som Alexa Chung bar för en tid sedan, men jag körde på svarta jeans och boots istället. Tycker det är riktigt grymt att knyta en skjorta sådär, blir som en extra detalj. Som vanligt hittar du direktlänkar under bilden. 
Postat av: Josefine

bra tis, snygg outfit! :)

2013-08-13 - 15:56:51
WEBSITE: http://hosjosefine.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback