The New Icons

Gillar verkligen H&Ms nya kollektion The New Icons och tycker verkligen att det är roligt att få "möta" tjejerna som inspirerat till den. Min favorit-stil är Liu Wens, älskar hur man har blandat söt och salt genom den fina kjolen och den tuffa jackan. Här hittar du mer. Vilken är din favorit? :)
 
Nu ska jag sticka till gymmet för ett pass, det är på tiden kan jag säga! Med sjukdom, påsk och Teneriffa blev det ett alldeles för långt uppehåll men nu ska jag försöka komma igång igen. Sen kommer jag sitta i skolan resten av dagen så vi får hörs ikväll när jag är hemma igen, hoppas alla får en fin dag!
Postat av: Michaela

Vilken snygg blogg du har! Roligt att titta in i!
Du jag har nyss startat en ny blogg där jag säljer smycken mm. (den är inte riktigt klar, och har inte hunnit lägga upp så mycket)
Men jag behöver någon som tittar på den som kan säga vad de tycker om den än så länge!Kom med tips och idéer! Tack!

2013-04-17 - 10:41:49
WEBSITE: http://followthewhiterabbit.blogg.se/
Postat av: Michaela

Vilken snygg blogg du har! Roligt att titta in i!
Du jag har nyss startat en ny blogg där jag säljer smycken mm. (den är inte riktigt klar, och har inte hunnit lägga upp så mycket)
Men jag behöver någon som tittar på den som kan säga vad de tycker om den än så länge!Kom med tips och idéer! Tack!

2013-04-17 - 10:42:32
WEBSITE: http://followthewhiterabbit.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tack så jätte mycket för tipset! De ska jag fixa ;)

2013-04-17 - 11:19:29
Postat av: Yoannah

Min favorit är nog Lindseys, speciellt hatten hade jag gärna haft i min garderob

2013-04-19 - 13:34:53
WEBSITE: http://yoannah.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback