Best friends

Idag är jag uppe med tuppen (för mig, hehe!), ska nämligen till skolan nu för att hämta en kamera som jag ska låna över helgen och sen ska jag bege mig mot tåget för att åka hem mot Östergötland :) Först när jag kommer fram till Norrköping ska jag äta lunch med mamma och sen ska jag träffa bästisar för att gå ut och käka och dricka någon drink (eller tre, hihi!). Åh, det ska bli så roligt! Hade egentligen tänkt åka tillbaka till Borlänge på fredag men så ringde Amanda från Ekön igår och fråga om jag ville jobba då och självklart ville jag det! Så stannar över hela helgen istället och åker hem på söndag. Kommer ha datorn med mig så hoppas jag får tid över till bloggen men idag har jag förberett inlägg så idag blir det inte tomt iaf! Hoppas alla får en fin dag, puss!

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback