Sno stilen av.. Jessica Hart

Skor Nelly, Topp Lindex, Shorts Vero Moda, Väska H&M, Solglasögon Nelly
 
Okej, det blev visst lite sent men direkt när jag kom hem så satte jag mig och försökte förstå våran första hemtenta som vi fick idag.. Svårt! Sen var det dax för mat osådär och så hade det helt plötsligt gått ett par timmar. Men iaf, nu kickar vi igång bloggen igen så som den ska vara. Den här veckan får söta Jessica Hart stå för lite inspiration här i bloggen och det gör hon med en otroligt enkelt men fin outfit. Kanske lite väl somrig för Sverige men man kan ju lätt  bli lite varmare med ett par kängor, stickad tröja och en skinnjacka på det. Som vanligt hittar du direktlänkar under bilden.
 
Fasan, vad kul det känns och vara tillbaka på riktigt! Nu ska jag gå och lägga mig och läsa det sista jag behöver inför föreläsningen imorgon så hörs vi då igen, puss!

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback