Veckans snyggaste v. 42

Veckans snyggaste består av detta:
1. Hur snygg är inte denna tröja då? Paljetter på en collegetröja är ju faktiskt genialt. Jag skulle vilja bära den till ett par vanliga jeans och ett par loafers tror jag.. Men det skulle ju vara riktigt snyggt med ett par klackar eller ett par boots också. Går både att klä upp och klä ner. Du hittar den här för ca 400 kr
2. Skulle gärna vilja köpa något nytt bälte, jag har ett som jag använder hela tiden och det börjar faktiskt bli lite väl slitet. Gillar verkligen detta som Nelly fick in i veckan, enkelt men snyggt. Det tål att tänkas på! Du hittar det är för 249 kr.
3. Angelica Blick. Denna bild fick mig att tappa andan, hur kan man vara såhär snygg? Helt otroligt. Den här bilden har en sådan mäktig känsla dessutom. Vet inte vad jag kan säga mer, grymt mäktig helt enkelt. Här hittar du fler bilder.
Postat av: Beatrice

Snyggt allthop!

2012-10-21 - 15:11:27
WEBSITE: http://klacksko.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback