Veckans snyggaste v. 47

Veckans snyggaste ser ut såhär:
1. Förra veckan hade jag ju med en annan röd klänning som jag skulle vilja ha till jul men efter Nelly fick in den här fina i veckan är jag inte lika säker längre.. Den här är ju superfin tycker jag :) Skulle passa perfekt i vinter! Du hittar den här för 449 kr
2. I torsdags visade jag ju lite nyheter som H&M fått in och då bland annat detta set och jag måste ta med det här också för jag tycker det är så fint. Toppen skulle verkligen göra sig fin under en skir blus eller liknande. Du hittar det för för 99 kr respektive 79,50 kr.
3. I veckan släppte Bikbok en kollektion tillsammans med modetidningen Costume och här ser ni mina favoritlooks från den. Älskar speciellt den i mitten med hatten, riktigt snyggt! Här hittar du hela kollektionen
 
Annars har jag precis kommit hem från ett skivstångspass och ska alldeles strax hoppa in i duschen och efter det blir det nog mys i soffan. Hörs imorgon igen! 

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback