Veckans snyggaste v. 45

Nu var det ett tag sen jag gjorde veckans snyggaste eftersom jag tog en liten paus nör jag hade så mycket plugg men nu kör vi igång det igen tycker jag :) Veckans snyggaste består av detta:
 
1. Älskar dessa fina kuddar från H&M, så himla fina! Funderar starkt på att klicka hem någon av dom, skulle göra sig så fint här hemma i soffan. Här hittar du dom för 149 kr/st
2. Den här klänningen fick Nelly in i veckan och jag bara älskar den. Det kan nog inte bli enklare men det är också det som gör den perfekt. Smala band, ett fint fall och djup i ryggen. Du hittar den här för 649 kr.
3. Både Angelica Blick och Tuva Malmo har i veckan matchat den här grymma tröjan som ska vara från H&M. Älskar hur dom båda har valt att bära den, den ser så otroligt mysig och fin ut. Om det är den jag tror att det är hittar du den här för 349 kr

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback