Me and my beautiful cousin


Här kommer en bild på mig och bästa kussen Anna från dagen idag, fick inte så många bra bilder faktiskt men det kommer som vanligt upp fler bilder på facebook sen för vänner och familj iaf. Det var i vilket fall himla fint dop och Jennifer var så duktig så och charmade alla med sitt gulliga leende :) Och mormor & moster sjöng så vackert tillsammans att jag tror alla fällde en liten tår. Nu är jag så jäkla trött så ska bara mysa ner i sängen och skypa med min älskling och önska att han var här istället för i datorn. Men vi hörs imorgon igen, har tre inlägg på lager i mitt huvud så dom kommer upp imorgon! Hoppas alla får en underbar lördagskväll, ta hand om er!
Postat av: Elin

Vill du vara med i veckans blogg?


LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback