Dagen efter




Kom precis hem här och jag mår sådär om man säger så.. Men vi hade bra roligt igår :D Kvällen börja med att jag åkte ner till Skepp och hans föräldrar och fick lite käk och ett glas rött sen drog vi vidare in till stan och mötte upp Emmah så gick vi till Cromwell och satt där och drack och kollade på när Loreen tog hem storkovan. Men det blev visst lite för många drinkar och jag fattar inte vart tiden sprang iväg för helt plötsligt var den tre och då hade vi sagt att vi skulle vara i säng för Emmah skulle upp och jobba (lider med dig idag gumman! haha) fast vi klarade det rätt bra och var i säng en halvtimma efter det. Hoppas det blir snart igen och att ingen av oss jobbar dagen efter! ♥

Idag kommer Ingela & Judith hit och jag vet inte riktigt vart jag hitta energin till att kunna leka en massa.. Hoppas Judith känner för att mysa och läsa böcker idag, haha! Sen efter det ska jag dra vidare på Kick off med gänget ute på Ekön, vi ska paddla kajak och grilla o lite sådär :) Kommer nog bli himla mysigt! Även om jag känner att jag helst vill ligga kvar här i sängen resten av dagen.. Hörs senare igen!

Postat av: Jennifer

Hoppas du haft en underbar helg, kika gärna in på min blogg om du har tid och lust! :)

2012-05-27 - 17:10:05
WEBSITE: http://jenifererikson.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback