Nyheter hos H&M


H&M har fyllt på med några nyheter i deras webbshop som ni ser här ovan, men även lite snygga träningskläder som ni kan se här bland nyheterna. Favoriten är helt klart väskan, den perfekta sommarväskan tycker jag :)

Mår inte ett dugg bättre idag.. Trodde att jag skulle det men nej. Men idag får jag knarka lite värktabletter för att må bättre, har en del jag måste fixa inför Peters födelsedag så. Ska se om jag kan fota det jag handla second hand i tisdags med så jag kan visa!
Postat av: jessica

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Isåfall kolla in på min blogg www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör! :)

Jag var lite skeptisk mot detta i början, men nu efter 3/4 dagar så har jag tjänat ca 560 kronor, och jag har knappt några läsare. Helt otroligt:)

2012-03-29 - 11:53:58
WEBSITE: http://jjessicalindberg.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback