Day to Night.. The boyfirend jeans


DAY: Jeans H&M, T-shirt Gina Tricot, Halsband Nelly, Skor Smartgirl/Converse, Tygkasse Kandee
NIGHT: Jeans H&M, Kavaj H&M, Fashion Tape Bubbleroom, Skor Nelly, Väska Kyssjohanna, Ring Nelly

Den här veckan får boyfriend jeansen ta plats i "Day to Night" och dom skulle jag gärna vilja matcha såhär (finns ju tusen andra sätt jag gillar med men det här är två favoriter). Älskar kombinationen med en vanlig tee och ett stort halsband, då blir vardagsoutfiten mycket roligare tycker jag och sen ett par converse och ett snygg tygkasse. På kvällen vill jag gärna använda kavajen som topp (därav fashiontejpen) och hade jag kunnat gå i det, ett par sylvassa klackar och en snygg clutch. Har ni några önskemål inför nästa vecka? :)

Postat av: Molly♥

Ååh, superfint! Tänker verkligen låna någon av de två outfiterna!

2012-06-06 - 16:09:59
WEBSITE: http://mollylindgren.blogg.se/
Postat av: Jonna ~Modebloggerska~

Härlig blogg du driver med super fina bilder och intressant text! Keep on going girl ;)

// Ha det bäst!

2012-06-06 - 17:40:01
WEBSITE: http://jonnahjalmarsson.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback