Day to Night.. Dip dye jeans

DAY: Jeans Bikbok, T-shirt Weekday, Armband Cubus, Ryggsäck Topshop, Skor Footlocker
NIGHT: Jeans Bikbok, Linne Gina Tricot, Halsband Boticca, Skor Nelly, Väska Bikbok
 
Ni får ursäkta den sena uppdatering här idag, men hann verkligen inte imorse och nu direkt efter jobbet satte jag mig och fixade det här. Det tar sin lilla tid när man inte har förberett så mycket. Men den här veckan har jag iaf valt att ta med dip dye-jeansen i Day to Night. På dagen skulle jag vilja matcha dom med en enkel slapp t-shirt, gärna ett par låga converse i svart skinn, en snygg ryggsäck hängandes på axeln och sen några snygga armband och kanske en klocka på det med. På kvällen skulle jag vilja byta till ett linne i lite finare tyg, ett par vassa klackar, ett fett halsband och sen en enkel clutch på det. Har ni några idéer på nästa veckas Day to Night? :)
Trackback
RSS 2.0