En liten båttur

Igår tog jag & Peter en sväng med lilla båten. Hade tänkt åka till en vik för att sola och bada men tyvärr så hade vi inte vädret på vår sida men vi åkte ut iaf, stängde av båten och fikade med hemmagjorde bullar och jordgubbssaft i coca-colaflaska medans vi låg och guppade lite. Det blev lite kallt men hur mysigt som helst iaf :) 
 
Nu är jag hemma igen efter att jag & Peter varit på bio och så har jag vinkat av honom vid tåget.. Känns lite tungt, har ju blivit van vid att ha honom hemma nu. Men snart ska vi förhoppningsvis få vara tillsammans hela tiden! The Dark Knight Rises var hur som helst grymt bra! Nu ska jag fixa Veckans snyggaste, hörs snart!
Postat av: Hanna

Vad roligt! :-)

2012-07-29 - 21:08:25
WEBSITE: http://hannafialotta.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback