Veckans snyggaste v. 49

Hade egentligen inte tänkt blogga idag heller eftersom jag har så mycket plugg men jag är inte trött än men ingen ork kvar till pluggandet så kände mig riktigt uttråkad och vad passar inte bättre än att sätta på lite SATC och fixa blogginlägg? :) Så här kommer Veckans snyggaste:

1. Denna snygga topp sparade jag ner i början av veckan och som jag misstänkte blev det en av veckans snyggaste. Så enkel men så snygg! Skulle vilja ha den till en helsvart outfit, ett par supertighta jeans och ett par snygga klackar. Du hittar den här för 249 kr
2. Gillar verkligen denna Alexander Wang-kopia som Bikbok har fått in. Älskar modellen och ja, allt med den faktiskt. En perfekt vardagsväska men en lite roligare sådan. Du hittar den här för 349 kr.
3. Jag känner att jag behöver lite nya byxor, det var riktigt länge sedan jag köpte några nya. Alla börjar bli så utslitna. Är riktigt sugen på dessa från Vero Moda som Nelly fick in i veckan, dom har en vaxad yta som jag tycker är så grymt snyggt. Billiga är dom också! Du hittar dom här för 359 kr/st.  

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback