Veckans snyggaste v. 48

Veckans snyggaste består av detta: 
 
1. Älskar, älskar denna mysiga tröja som Nelly fick inte tidigt i veckan. Den skulle verkligen vara perfekt att mysa omkring i en dag som denna när solen skiner men är cirka tio minusgrader. Mys! Du hittar den här för 499 kr.
2. Hur fint är inte detta armband då? Grymt tycker jag iaf! Älskar det svarta lädret mot de guldiga detaljerna. Så fint med ett sådant evighetstecken med. Det är dessutom inte bara snyggt, det är billigt med. Du hittar det här för 129 kr.
3. Gina får ju in en massa fint hela tiden men den här veckan fastnade jag speciellt för dessa tröjor. Såna är så perfekta att ha till vardags med ett par vanliga jeans och ett par boots. Du hittar dom här för 129 kr
 
Nu ska jag fixa lite hä och sen ska jag dra mig mot Linnea där vi ska lite adventsmys och pluggkväll :) 
Postat av: Sofia - Sofias Inredning

Tack snälla för din kommentar! :)
Det vita vitrinskåpet är ett blocket-fynd som målats vitt. Den silvriga lampan till höger kommer från Perfect Home och golvlampan till vänster är ett loppisfynd som spraymålats svart! :)

2012-12-04 - 20:41:27
WEBSITE: http://sofiasinredning.blogg.se

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback