Karen Millen 30 år


I höst firar det brittiska märket Karen Millen 30 år och kommer fira det med en exclusiv kollektion accesoarer, 'Anniversary Collection'. Den kommer bestå av 30 delar limiterade upplagor som kommer finnas i utvalda butiker och på karenmillen.com. Dessutom kommer det hållas 30 olika fester i 30 olika städer världen över och bland annat en i Stockholm.

Ärligt talat så vet jag inte riktigt vad det här är för märke ens (haha!) men efter jag såg bilderna här ovan på chic.se så kunde jag inte låta bli att dela med mig av dom. Ser verkligen helt underbart ut! Skulle verkligen inte säga nej till något av det här! Tråkiga är väl att det troligen kommer kosta några tusenlappar förmycket för min plånbok..

Postat av: UNDERBART MODE

Älskar det! :)

2011-09-05 - 22:46:52
WEBSITE: http://underbartmode.blogspot.com

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback