Bilder från dagen





Vi började dagen med att lägga oss i solen här hemma hos Peter men det gick ju inte alltså, så sjukt varmt! Så vi åkte ut till Ramsdahl och tog lilla båten ut till någon ö och la oss :) Fläktade riktigt skönt där. Och lyckades faktiskt inte bränna mig idag, blev bara lite rosa :D Det ni! Haha. Sen säger väl bilderna resten, Peter läser Kalle Anka och jag läser Nora Roberts. Hade goda sallader med oss.. Aa, så typ :P Sen åkte vi hem en sväng till Gusum och käka med mina föräldrar :) ♥

Imorn kommer vi åka mot Gusum igen och dra med mina föräldrar ut till Yxningen och vara där :) Men det var väl allt för den här gången,

Postat av: Jeanette

sv : ok bra där :D

2011-06-29 - 00:23:49
WEBSITE: http://jeanetteahlstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Mysigt det där såg ut! Absolut, jag ska ner till mamma i dag men ska vara där en snabbis sen ner till stan igen! Men nästa vecka kommer jag säkert ner=) Sola kan jag göra men bada låter jag andra göra:P haha

2011-06-29 - 09:09:54
WEBSITE: http://mariasofiakarlsson.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback