Blogglista

Tyra hade gjort en egen blogglista och bara för att jag inte har något att göra så tänkte jag göra den :)

När vaknade du imorse?
Svar:
11.15- 11.30 typ

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Aah, jag orkar inte! Men jag vill träffa lilla Judith :P

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Nej

Vilket humör är du på?
Svar:
Sådär, var trött och seg men glad iaf :D

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Svarta leggings, linne och tröja

Har du ont någonstans?
Svar:
Nej, faktiskt inte (:O)

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Milkshake! Grymt sugen på det! Funderar på att åka ner till affären och köpa lite glass och göra en, haha

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
1484 kr :P

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Mat på Max

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Blogg.se

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Ingenting, tror jag.. Träffa Peter hoppas jag :D

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Ingen, det var väl något på radion

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Antar om man vill veta mer om mig och vad jag gör. Sen kommer det ju in lite kollage och sådant så om man tycker det är kul :) Det tycker jag iaf

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Eh.. Var väl helt slut efter att ha tränat och satt troligen här eller framför tv:n

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Har inte fårr någon än så tror inte jag kommer få någon :P

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Förut idag, en del söta bilder på Judith blev det :)

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Troligen på glass då, haha

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Papperskorgen

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Tjugo i nio.. Ha! Fem över halv är den :P

Vad borde du göra idag?
Svar:
Träna

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Blir lite konstigt eftersom hela dagen har gått men blev fint mjukis typ

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Oj, vad svårt att bara komma på sådär! Men eh.. Nej, jag kommer inte på något alltså :P

Sjukt sugen på milkshake idag :D

Postat av: Thilda <3

Bloggsvar tävling



Va med och tävla lycka till.

Postat av: Paulina hilding

gud va gott det där såg ut

2011-02-27 - 21:39:39
WEBSITE: http://paulinas.bubbleroom.se
Postat av: en liten bildblogg av felicia

Åh vad gott med en milkshake <3 blev också sugen!

2011-02-27 - 22:01:56
WEBSITE: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
Postat av: Monkey

Den går tyvärr inte på tv.. men du kan se den här:

http://www.sidereel.com/Top_Chef_Just_Desserts



så klickar du och går in på ett avsnitt. jag kan tipsa om länken "megavideo" de brukar man kunna se ifrån :)

2011-02-27 - 22:49:23
WEBSITE: http://www.monkeypig.se
Postat av: rebecka

Kort designauktion i bloggen, ljus & fin design! :)

2011-02-28 - 12:10:23
WEBSITE: http://rrrebecka.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback