Hur man gör en donat bun

 






Förra veckan så körde jag ju på en donat bun med mitt hår
 och så fick jag en kommentar om jag inte kunde visa hur jag gjorde den. Det finns massor utav andra bloggare som redan visat det här och söker man på donut bun på youtube finns det massor av videos där man visar hur man gör och även jag har visat förut men det är över ett år sen så tänkte att jag kan väl visa jag igen :) Mina toppar ser lite överdrivet slitna ut nu bara för att jag precis har blåst håret och hårnålarna ska självklart inte synas, det är bara trycka in dom mot mitten.

Man kan även göra sin egen donut bun genom att ta en socka, klippa av där tårna normalt är och sen rulla den till en donut. Här kan ni se hur man gör en sådan. Annars finns det att köpa på bland annat Glitter där min kommer ifrån. Hoppas ni förstår annars är det bara att fråga så ska jag se om jag kan förklara på ett bättre sätt :)

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback