Stockholm

Nu tänkte jag dela med mig av lite bilder från i torsdags då jag och Jossi var i Stockholm :D
På tåget, dricker kaffe från Pressbyrån :P

Söta Jossi :)

Jag läser Camilla Läckberg- Isprinsessan :)

Sen väl framme i Stockholm gick vi på stan oså först, käkade på någon Japansk restaurang. Asgott!


Blev lite shopping men det får ni se mer av sen i ett annat inlägg :)

Snygga Jossi!

Vi två :)

Här blir Jossi sminkat oså :)

Sen gick dom fram och tillbaka, fram och tillbaka.. Haha

Men massa god mat fanns det så jag var nöjd :D

Alla tjejerna :)

Jossi & jag :)

Sen när vi var klara vid åtta och vårat tåg gick 23.17 eftersom vi trodde det skulle hålla på till 22 typ så gick vi till Espresso House och satt där tills dom stängde vid nio. Jag drack deras goda Frapino med jordgubbssmak :)

Sen gick vi till stationen och köpte lite kul på Pressbyrån som vi satt med :P Haha


Så, det var väl allt om den dagen :) Vi hade riktigt kul tycker jag! Hoppas att resultatet kommer upp snart med så ni får se det. Det kommer komma upp en dagens outfit och det som jag handlade under dagen här idag med :) Nu måste jag till jobbet! Puss på er!


LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback