överbelastning

sådan jävla överbelastning på kenza & tyra så får kolla på det en annan dag, pallar inte när det håller på och hackar eller inte visas något alls :P

mamma skrämde livet ur mig idag, nästan. det är nämligen så att jag har haft skitont (eller ont och ont, mer obehagligt men samtidigt ont) i mina ben, igår var det båda och idag var det bara ena. men det är i knävecket typ och så strålar det ner i vaden och känns ungefär som växtvärk. då säger mamma, du kanske har fått en propp i benet (?!) eftersom jag äter p-piller och röker samtidigt så kan ju risken vara större för det. jag blev skiträdd så om jag har har ont imorn med ska jag ringa sjukvärdsupplysningen och kolla vad jag ska göra.. läskigt va? 

och vad kommer inte upp först när jag ska söka på det!? jag börja söka på propp alltså :P



aaja, får väl se vad som händer.. nu ska jag mysa med peter :) <3
godnatt,

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback