21 september 2010

dagen började med ett möte på arbetsförmedlingen vilket gick jätte bra. fattar inte varför folk har haft sådana problem med arbetsförmedlingen, dom är ju jättetrevliga och jättesnälla! vill hjälpa mig med allt så det känns som att jag inte ska göra något själv, haha.

sen träffade jag mamma & mia så gick vi och käka på lilla blå, mysmys! sen vidare till skolan och plugga matte och sen ha mattelektion..

och sen, här hemma har jag bara pluggat lite samhäll oså. 
och nu tänkte jag göra en kopp te till halv åtta hos mig och sen blir det ju såklart idol :)
älskar helge skoog (han som pratar i bakgrunden på halv åtta hos mig, bland annat alltså :P)


det syns ju till och med på honom att han är dörolig som person :D haha

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback