arbetsförmedlingen

Jag blev så sur på arbetsförmedlingen idag! Jag skulle på det här mötet om jobbgaranti för ungdomar förra veckan ju men det blev inställt och flyttat tills imorn men så ringde min jobbcoach idag och sa att det blev inställt också. Så skulle det flyttas tills på måndag istället men då trodde jag att jag inte kunde för att jag ska köra mamma till sjukhuset. Och då kan det alltså bli så att jag inte får det här med jobbgarantin bara för att jag inte kan komma på mötet just då. Men dom får flytta runt det som fan men dom kan inte anpassa det efter mig lite grann? Det är ju ändå mig det här handlar om. Så jävla dåligt.

Men nu sluta det med att jag kan gå på måndag iaf men ändå, så överdrivet.
Postat av: ela

dom är dumma i huvet.. fick brev hem idag om att jag blivit avksriven :S

2010-10-20 - 17:25:25
WEBSITE: http://elamichaela.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback