inte många helger lediga

britt ringde nyss och sa att det blir att åka ålandsbåt den 28- 29 januari :D <3 dökul! och jag komma och tänka på att jag har fan fullt upp ett bra tag nu..
16 januari- knutgubbe
22 januari- fira bellas 18- årsdag
28- 29 januari- ålandsbåt
30 januari- melkes och davidsson
och 6 februari- fira sofias 20- årsdag

haha, tror fan aldrig jag har haft såhär många planerade helger :P

men som sagt, det är knutgubbe ihelgen :D och jag hoppas att alla ska gå? tror iaf att vi är klara med våra outfits nu, jag ska kolla på det sista imorn men det kommer nog bli bra. inte för att vi har lagt ner speciellt mycket energi och tid på dom men det får gå ändå :) 
bild från föra året: 


jag, sofia och ela var powerpuffpinglorna :P
Postat av: ela

ja kollade på stan idag efter grejerna ja skulle ha men hitta bara fula ;( det va ett paket så fanns det med en ful liten rosett som man ska ha runt halsen vetdu xD

2010-01-13 - 21:09:07
WEBSITE: http://elamichaela.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback