igårkväll

ja, igårkväll satt jag emmah och ela hemma hos emmah och drack lite och snacka strunt typ. det var mysigt :) sen börja jag gå hem vid halv ett typ och peter mötte mig så fastna vi på davidsson en sväng och tog en öl och en cider :P haha.

och just det! jag och emmah blev utelåsta igår med! jag åkte med emmahs pappa ner till viken och sen hämtar vi upp emmah och åker till ica sen när vi kommer tillbaka så hittar vi inte nyckeln :s så vi får låna grannens telefon och ringa guldnyckeln och så fick dom komma och öppna :P och vi kunde inte fatta vart nyckeln var men det sluta med att emmahs lillasyster amanda hade varit hemma och hämtat sin väska och råkat ta med sig nyckeln.
 


så aa, det var min kväll. hur var eran? :)

ikväll är det KNUTGUBBE! :D
hoppas alla får en bra dag och kväll,

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback