idag

sitter hemma hos peter och slöar just nu :) <3

dagen började med att jag åkte in till stan för att fixa med ny p- stav men så kom vi underfund med att jag kan nog vara allergisk mot den :s för den har kliat under nästan hela tiden jag har haft den. så nu skulle hon prata med någon överläkare och sen kontakta företaget som tillverkar dessa stavar. jätte krångligt men jag hoppas att jag får svar snart så jag vet vad jag ska göra.

sen åkte jag till min gamla skola, kungsgård, och hälsade på :D medans jag vänta på att min första körlektion skulle börja. kändes lite konstigt att vara tillbaka men ändå roligt. efter körlektionen, som för övrigt gick ganska bra, träffa jag ela och åkte bussen ner till viken för att ha en lektion i samhäll.

och efter samhällen gjorde jag något bra! jag var och träna med peter och joel på skolans gym, så nu framöver blir det minst två gympass och två gympapass i veckan :D ska bli riktigt stenhård till beach 10 tänkte jag ;) haha.


dom fick även hjälpa mig med massa för jag har ingen aning om vad man ska göra :P haha.

sen blev det hem och käka och hämta skolböcker för att sen åka ner till viken igen. var hos joel först och spela lite kort med peter, joel och linus :) och sen tillslut så kom vi hem hit. fullt upp idag men hellre det än att inte ha nåfonting att göra.

hoppas alla har haft en bra dag,
Postat av: ela

aa det blir nog en röd :) gillar dem.

2010-01-27 - 12:31:55
Postat av: Anonym

Bra jobbat elin ;D

2010-01-27 - 21:40:38
WEBSITE: http://angefuhr.blogg.se/
Postat av: Mia

Det är bra kämpa på!

2010-01-28 - 22:57:53
WEBSITE: http://stickmanicken.blogg.se/

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback