göteborg

inget bloggande alls i helgen men det är för att jag bestämde mig sen för att åka till göteborg så vi var där hela helgen och ingen dator :)

i fredags gjorde vi inte så mycket, bara slappa när vi väl var framme.
i lördags så var vi på backaplan och shoppade lite, det får komma bilder lite senare sen.
och i söndags hann vi inte göra så mycket eftersom vi ville vara hemma innan klockan sex så var vi tvungna att åka redan klockan ett. sen var det bara att dra iväg på gympa när jag kom hem, första gången för den här terminen. det var bra jobbigt! har ju inte tränat på nästan två månader!

ska skriva min engelska bokrecension nu, som jag skulle göra från början.. och sen blir det att dra ttill norrköping och ha teori på körskolan.

ha en bra dag allihopa,
Postat av: Emmah

Lycka till pinglan :D

2010-01-25 - 15:04:51

LEAVE A COMMENT

NAME
EMAIL
WEBSITE
REMEMBER ME


Trackback